تاریخ : 22. مهر 1403 - 12:31   |   کد مطلب: 28773
بررسی چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در پنل تخصصی یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات

در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات، پنل تخصصی با محوریت «نقش هوش مصنوعی در ارائه خدمات جدید در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات» و با حضور مدیران ارشدی از همراه اول، ایرانسل، وزارت ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سندیکای مخابرات برگزار شد.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول به استفاده از هوش مصنوعی در سه حوزه فعالیتی اپراتور اول اشاره کرد و گفت: بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی، ارائه سرویس‌های جدید به مشتریان و هوشمندسازی صنایع این حوزه‌ها هستند.

وی ضمن اشاره به برخی چالش‌ها، ابراز امیدواری کرد که با همکاری متخصصان این حوزه، موانع موجود رفع شود.

در این پنل همچنین به رقابت فشرده بین بانک‌ها و اپراتورها در حوزه هوش مصنوعی پرداخته شد؛ ۸۰ درصد بانک‌ها از هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتریان خود استفاده می‌کنند و چت‌بات‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی این رقابت مطرح شده‌اند.

دیدگاه شما

کانال خبری تلگرامی صبح رزن