به گزارش صبح رزن،کامران گردان در گفتگو با مهر اظهار داشت: اولویتهای مسیرهای بیآرتی در حال بررسی است اما احتمالاً مسیر میدان بیمه تا شهرک الوند همدان یکی از مسیرهای استقرار بیآرتی است.
گردان ادامه داد: پیش بینی میشود تا پایان سال 30 تا 40 درصد در این زمینه پیشرفت کاری داشته باشیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان همچنین به راه اندازی دوربینهای کنترل سرعت در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: این دوربینها در سطح شهر وضعیت کنترل سرعت را زیر نظر دارند که با ثبت پلاک خودروی راننده متخلف از طریق راهنمایی و رانندگی با آنها برخورد میشود.
گردان مکانیزه کردن پلهای عابر پیاده را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت: پلها اگر مکانیزه نباشند اثرزایی مطلوب نخواهند داشت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: بهترین راه برای رسیدن به ترافیک روان اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و بهبود بخشیدن به وضعیت عبور و مرور است.
کامران گردان اظهار داشت: ارتقای فرهنگ ترافیکی به معنای کاهش تصادفات و خسارات است و باید در ارتقا فرهنگ ترافیکی، مهندسی ترافیک و آموزش و اجرای مقررات را در دستور کار داشت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: باید این فرهنگ را نهادینه کنیم چرا که ایران در همه زمینهها دارای فرهنگی غنی است.
کامران گردان با بیان اینکه در زمینه حل مشکلات ترافیکی شهر همدان کارهای بنیادی و اصولی در دست انجام است، افزود: آثار مطلوب این اقدامات در چند سال آینده مشاهده میشود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از اجرای برنامه های بلند و کوتاه مدت در مدیریت شهری خبر داد و اضافه کرد: شورا و شهرداری همدان با راهنمایی و رانندگی استان تعامل خوبی برقرار کرده است.
وی اظهار کرد: استفاده از نرمافزارهای مورد نیاز برای استفاده بهینه از دوربینهای سطح شهر و حذف فیزیکی مأموران راهنمایی و رانندگی در شهر از اهداف مورد نظر است.
وی با اشاره به احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح آیتالله نجفی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در حال انجام است و به سرعت پیش میرود.
دیدگاه شما