به گزارش صبح رزن،سیدهادی حسینی بیدار در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه رسانهها با قلم شیوا به دنبال اطلاعرسانی مناسب در حوزه آب هستند، اظهار داشت: خوشبختانه رسانهها با صداقت و درایت کمک حال مدیران استان بوده و برای حل مشکلات مردم پل ارتباطی برقرار میکنند.
وی با بیان اینکه انجام کار اجرایی توسط مدیران 50 درصد کار است، افزود: مابقی امور یعنی 50 درصد کار را روابط عمومیها باید انجام دهند تا مردم از این اقدامات اطلاع پیدا کنند.
حسینی بیدار با اشاره به اینکه روابط عمومیها پلی برای مدیریت هستند، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر روابط عمومیها با مدیران فاصله گرفتهاند که این روند باید اصلاح شود چراکه روابط عمومیها بازوی اجرایی مدیران محسوب میشوند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومیها باید ارتباط خود با رسانهها را تقویت کنند،بیان کرد: مردم تا زمانی که به آب دسترسی داشته و مشکلی در استفاده از آب نداشته باشند اعتراضی ندارند و حتی اهمیت آن را نمیدانند ولی زمانی که آب قطع میشود زبان به اعتراض میگشایند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه برای یک لحظه قطعی آب بسیار مورد انتقاد قرار میگیریم، گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب با نیت معنوی کار میکنند و همین نیت خدمت سبب شده تا مشکلات با کمک خداوند رفع شود.
وی با اشاره به کاهش 47 درصدی بارندگی در سطح استان همدان گفت: با توجه به کاهش بارندگی، امسال همه بر این باور بودند که با قطعی شدید آب مواجه خواهیم بود ولی خوشبختانه با تلاش و درایت این اتفاق رخ نداد.
حسینی بیدار تصریح کرد: برای مدیریت مصرف آب در همدان، تلاش شد تا فشارشکنهای موجود در شبکه هوشمند شوند که تاکنون 70 درصد فشارشکنها هوشمند شده و مابقی نیز به زودی هوشمند میشوند.
وی با اعلام اینکه سال 86، هزار و 980 لیتر در ثانیه آب تولید میشد، گفت: با وجود افزایش تعداد مشترکان آب در استان همدان، 300 لیتر در ثانیه تولید آب در همدان کاهش یافت.
انتهای پیام/
دیدگاه شما