تاریخ : 28. ارديبهشت 1395 - 10:50   |   کد مطلب: 18071
همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در مکتب اسلام رویکرد توجه به محوریت مخاطب از اولویتهای اساسی است، گفت: استفاده از فناوری و دانش روز در روابط عمومی ضروری است.

به گزارش صبح رزن به نقل از  خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر دوشنبه در شورای معاونین وبه مناسبت روز ارتباطات وروابط عمومی با تبریک این روز به همه فعالین این عرصه، گفت: ماهیت نظام های توحیدی به خصوص دین مبین اسلام بر محوریت مخاطب است.

وی تاکید کرد: این امر در دوران رسالت حضرت نبی اکرم(ص) به واسطه ارتباط آن حضرت با عامه مردم در راستای تبیین و ترویج دین الهی در اوج خود قرار داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان توجه ائمه معصومین(ع) به روابط عمومی و ارتباط با مردم در رایتای تنویر افکار عمومی و ابلاغ و تبیین و تشریح مکتب اسلام را یادآور شد.

وی افزود: نگاه به ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی یک نگاه و برداشت غربی است در حالی که مکاتب الهی به خصوص اسلام و انبیاء و اولیاء الهی پیشرو و مبلغ وعامل به بحث ارتباطات و روابط عمومی به معنای واقعی آن یعنی مخاطب محوری هستند.

وی تامین نظر مخاطب و ارائه تصویری روشن از اهداف و برنامه ها را از اولویت های روابط عمومی دانست و افزود: درعصر حاضر نیز باید تنوع وسایل ارتباطی و پیشرفتهای شگرف حاصله در حوزه تکنولوژی های ارتباطی به نحوی بکار گرفته شوند که بر مبنای سیره معصومین(ع) مخاطب محوری به‌عنوان اولویت اساسی مورد توجه ویژه قرارگیرد تا تضمینی برای موفقیت باشد.

حجت الاسلام دشتکی گفت: فعالان حوزه روابط عمومی با استفاده از فنآوری و دانش روز، خلاقیت و ابتکار و مخاطب شناسی و دادن مشاوره موفقیت در کار را برای خود و مدیران فراهم کنند.

وی عنوان کرد: مدیران روابط عمومی باید مخاطب شناسی را جدی بگیرند و چالش های این حوزه را بدانند و بتوانند راهکار موفقیت در حوزه کاری خود را پیشنهاد داده و عملیاتی کنند.

دیدگاه شما

کانال خبری تلگرامی صبح رزن