به گزارش صبح رزن به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیتالله غیاثالدین طه محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان اظهار داشت: برخی در گذشته اعلام میکردند مردم همدان خوش استقبال و بد بدرقه هستند که این مسئله درست نبوده و مردم همدان کسانی را که برای آنها تلاش و خدمت کرده باشند به خوبی بدرقه میکنند.
وی با اشاره به اینکه زمانی در استان همدان بدرقه مناسبی از مدیران صورت نمیگرفت افزود: زمانی که مدیر خدمات ارزنده داشته و به درستی به مردم خدمت کرد باید از وی به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد.
محمدی با بیان اینکه مدیران درستکار و خدمتگذار کم داریم اظهار داشت: در کشوری که تعداد زیادی از مردم که پول خرید یک عدد نان را ندارند دریافت حقوق میلیونی اجحاف در حق محرومان است که باید اصلاح شود.
گلایه کشاورزان همدانی از تغییر مدیر بانک کشاورزی
رئیس خانه کشاورز استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه کارمندان بانکها تابع مقرراتی هستند که در این زمینه با مدیر سابق بانک کشاورزی در همدان اختلاف وجود داشت گفت: تبصره 11 بند ج و د با بخشنامه دولت مغایرات داشته و این امر سبب اختلاف میشود.
ابوالقاسم سوزنچی با اشاره به اینکه مقررات داخلی دست مدیران بانکی را بسته و اجازه انجام امور را به وی نمیدهد تصریح کرد: در این چند سال اخیر به سبب به هم ریختگی وضعیت اقتصادی کار بانکها مشکل بود ولی مدیر سابق بانکی کشاورزی همدان علاقهمند برای انجام کار مردم بود.
وی با بیان اینکه بروکراسی غلط در تمام سطوح کاری حاکم بوده و بانک در این زمینه بسیار اسیر است عنوان کرد: مدیران به گونهای رفتار کنند که در زمان پایان کار رضایت مردم را داشته باشند چون رضایت مردم رضایت خداست.
رئیس خانه کشاورز استان همدان با اشاره به اینکه انتظار کشاورزان از بانک کشاورزی بسیار بالاست عنوان کرد: بانک کشاورزی باید در برابر کشاورزان پاسخگو باشد چرا که در چشم مردم بانک برابر با نظام است و بدرفتاری بانک با مردم تبعات منفی برای نظام دارد.
سوزنچی با اعلام اینکه از طرف بخش کشاورزی استان همدان نسبت به تغییر مدیر بانک کشاورزی همدان گلایهمند هستم اظهار داشت: در فرآیند و بروکراسی طولانی اداری چطور ممکن است تغییر و انتخاب مدیریت بانک کشاورزی همدان به سرعت انجام شود.
انتهای پیام/
دیدگاه شما