به گزارش صبح رزن،محمدرضا رهبر در گفتوگو با ايسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی نمونهای از نمایش اهداف یک نامزد انتخاباتی را نشان میدهد تا مردم بتوانند به این وسیله او را بهتر بشناسند.
وی افزود: شیوه و نحوه تبلیغات میتواند در افزایش حضور مردم در پای صندوقهای رأی اثر بسزایی داشته باشد و بیشک عرضه پوسترها، هدایای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی با محتوای صحيح میتواند در جلب آرای مردم موثر واقع شود.
رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی استان همدان تصریح کرد: هدف نامزدها از تبلیغات، تأثیرگذاری بر تصمیم رأیدهندگان است و نامزدی میتواند در این عرصه موفق عمل کند که بتواند با بهرهگیری از بهترین ابزارهای تبلیغاتی توجه مردم را به خود جلب کند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه آگاهی و سواد سیاسی مردم جامعه با گسترش رسانههای ارتباط جمعی رشد قابل توجهي داشته است، چنانچه تبلیغات با کیفیت و شکل مناسبی انجام نگیرد به یک ضدتبلیغ تبدیل خواهد شد که پیامد آن نتیجهای خلاف انتظار است بنابراین تبلیغات به روش مناسب در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی دارد.
رهبر با اشاره به اینکه در حال حاضر 55 کانون تبلیغاتی در استان همدان داراي مجوز است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و نقش کانونهای تبلیغاتی در این تأثیرگذاری توصیه میشود نامزدهای انتخاباتی از مشاوره و نیز اجرای برنامههای تبلیغاتی مراکز معتبر و دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه محصولات فرهنگی بهره برده تا بتوانند تاثیر مثبت را در اذهان جامعه گذارند.
وی در پایان گفت: لیست مراکز معتبر و دارای پروانه فعالیت در اختیار فرمانداری قرار گرفته و نامزدها میتوانند برای تهیه لیست به فرمانداری شهرستان همدان مراجعه کنند.
دیدگاه شما