به گزارش صبح رزن به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، عباس صادقیپوریایی ظهر امروز در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان همدان اظهار داشت: این جلسه در راستای تحول اداری و نظام ابلاغی به دفاتر پیشخوان دولت صورت گرفته است.در دو مرحله آبانماه و اسفندماه ارزیابی عملکردی از دفاتر صورت خواهد گرفت که نتایج ارزیابی در نمره مدیر و دفتر تأثیر خواهد گذاشت.
مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری همدان تأکید کرد: هدف از خدمات پیشخوان دولت بهبود خدمات و ایجاد اشتغال است.
وی خواستار تأسیس دفاتر خدماتی تأمین اجتماعی در تمام شهرها و مراکز شهرستانها در راستای خدماتدهی بهتر و توسعه خدمات در سال جاری در بخش تعرفه پرداخت حضوری و غیر حضوری قبوض شد.دفاتر پیشخوان و پستی باید تنها کارگزاران و نمایندههایی باشند که خدمات را به صورت یکپارچه ارائه میدهند.
در ادامه جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به سندهای بالادستی توسعه کشور، تأکید بر خصوصیسازی کرد و اظهار داشت: با فعال شدن بخشهای خصوصی، دولت به کار نظارتی خود با کیفیت و سرعت بیشتری میپردازد.
رضا قیاسی با مطرح کردن این سئوال که چرا دستگاهها مقاومت در خصوصی شدن دارند، خاطرنشان کرد: باید امور جامعه به دست مردم سپرده شود چرا که شرکتها جزئی از دولت و حاکمیت هستند.در ایجاد تغییرات مدیریتی همواره یک نگرانی و مقاومتی وجود دارد که با آموزش و اطلاعرسانی میتوان دیدگاهها را تغییر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان تأکید کرد: در بخشهای خصوصی فرصتها به مردم داده میشود و فعالیتها منحصراً مربوط به سازمانها و ادارات نخواهد شد.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: در سال 91، 600 میلیون تومان پرداخت قبوض این شرکت به صورت حضوری صورت گرفته در حالی که در سال 92 تنها 11 درصد قبوض به صورت حضوری پرداخت شده است.
سعید عبداللهزاده افزود: در سه ماهه اول سال، 37 درصد پرداختهای این شرکت به صورت حضوری بوده که 50 میلیون تومان هزینه کارفرما شده است.
وی با ارائه این آمارها توجه را به افزایش پرداختهای حضوری مردم جلب کرد و خواستار ارائه خدمات بهتر در این راستا شد.
دیدگاه شما