تاریخ : 27. ارديبهشت 1396 - 10:45   |   کد مطلب: 23295
مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: تعویض شناسنامه‌های مستعمل، ناخوانا و غیر قابل استفاده در کمترین زمان در ثبت احوال به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات انجام می‌شود.

به گزارش صبح رزن،محمود علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در راستای حضور و مشارکت حداکثری مردم استان همدان در دو انتخابات 29 اردیبهشت ماه تعویض شناسنامه‌های مستعمل، ناخوانا و غیر قابل استفاده در کمترین زمان در ثبت احوال انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان در شهرستان همدان باید به دفاتر پیشخوان منتخب خدمات ثبت احوال فعال مراجعه کنند و همچنین در سایر شهرستان‌ها متقاضیان با مراجعه به ادارات ثبت‌احوال می‌توانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان بیان کرد: با توجه به ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعویض شناسنامه‌ها خارج از نوبت صادر و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی عنوان کرد: هشت دفتر پیشخوان خدمات دولت بخش عمومی در سطح شهرستان همدان، سه دفتر در نهاوند، چهار دفتر پیشخوان در ملایر، دو دفتر در کبودراهنگ، دو دفتر در رزن و یک دفتر در تویسرکان و شهرستان بهار برای ارائه خدمات ثبت‌احوال فعال هستند.

علیپور تصریح کرد: افرادی که تقاضای تعویض شناسنامه را به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده‌اند می‌توانند برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

کانال خبری تلگرامی صبح رزن