به گزارش صبح رزن،محمود علیپور در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در راستای حضور و مشارکت حداکثری مردم استان همدان در دو انتخابات 29 اردیبهشت ماه تعویض شناسنامههای مستعمل، ناخوانا و غیر قابل استفاده در کمترین زمان در ثبت احوال انجام میشود.
وی افزود: متقاضیان در شهرستان همدان باید به دفاتر پیشخوان منتخب خدمات ثبت احوال فعال مراجعه کنند و همچنین در سایر شهرستانها متقاضیان با مراجعه به ادارات ثبتاحوال میتوانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان بیان کرد: با توجه به ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعویض شناسنامهها خارج از نوبت صادر و تحویل متقاضیان میشود.
وی عنوان کرد: هشت دفتر پیشخوان خدمات دولت بخش عمومی در سطح شهرستان همدان، سه دفتر در نهاوند، چهار دفتر پیشخوان در ملایر، دو دفتر در کبودراهنگ، دو دفتر در رزن و یک دفتر در تویسرکان و شهرستان بهار برای ارائه خدمات ثبتاحوال فعال هستند.
علیپور تصریح کرد: افرادی که تقاضای تعویض شناسنامه را به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت ارائه دادهاند میتوانند برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/
دیدگاه شما