تاریخ : 9. مهر 1403 - 7:10   |   کد مطلب: 28726
مردم ولایت مدار رزن به پا خواستند:
اعلام انزجار رزنی ها ازجنایات رژیم خونخوار اسرائیل
شهادت سید حسن نصرالله سرآغاز تجمع های مردمی در جای جای شهر رزن

با توجه به وقایع اخیر و شهادت سید حسن نصرالله و فراخوانی که رهبر انقلاب اسلامی ایران صادر کردند ،مردم شهرستان رزن نیز به مانند دیگر مسلمانان جهان به فرمان رهبری لبیک گفته وآمادگی خود را با حضور در مسجد جامع شهرستان در شام شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کردند مردمی که در هر زمان اسلام را در خطر دیدند با فرزندان و خانواده وارد گود انقلاب شدند.
این روزها که مصیبت مسلمین جهان مخصوصا غزه و لبنان داغی بر دل انسانهای آزاده نهاده با شهادت دبیر کل سیاسی حزب الله به اوج خود رسید .واین شهادت جوششی شد برای تجمع های خودجوش سراسری وجهاد عمومی که حضرت آقا صادر کردند.
مردم رزن با شهادت سید حسن نصر الله قدم در مسیر مقاومت نهاده وبا تجمع در مسجد جامع شهر وبا حضور اقشار مختلف آمادگی خود را برای پیوستن به قافله سالار مقاومت اعلام کردند.
این مراسم که با فاتحه خوانی به روح شهید مقاومت آغاز شد با سخنرانی امام جمعه کبودرآهنگ حجت الاسلام باقری روشنگری وبا مداحی و مرثیه حاضرین به پایان رسید در تاریخ شهرستان سند افتخاری بر بیداری مردم ولایت مدار این شهرستان است همچنان که در زمان جنگ دیگر مواقع حساس مردم این شهرستان هم پا به پای دیگر انسانهای آزاده خود را وارد میدان کرده اند همینم نیز لبیک گویان آمادگی خود را اعلام کردند.

دیدگاه شما

کانال خبری تلگرامی صبح رزن