تاریخ : 4. مهر 1403 - 7:58   |   کد مطلب: 28709
اعطای زمین رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

‍ تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رزن خانه دار می‌شوند

فرماندار رزن گفت: تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که به تایید مراجع مربوطه رسیده‌اند برای صاحبخانه شدن زمین رایگان دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رزن، مهندس علی اصغر غفاری آثار در جلسه بررسی مسائل مرتبط با مسکن محرومان که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مسکن محرومان در سه سال گذشته در روستاهای شهرستان رزن برای ۱۸۲ نفر از محرومان و مددجویان کمیته امداد زمین رایگان واگذار و مسکن آنان احداث شده است.

ایشان ادامه داد: در شهر دمق نیز برای ۱۹ نفر از مددجویان این شهر تعداد ۱۹ واحد از مسکن مهر شهر دمق ساختمان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی واگذار شده است.
غفاری آثاری همچنین تصریح کرد: روز گذشته در شهر رزن شش قطعه زمین به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد امام خمینی (ره)واگذار شد ضمن اینکه  برای۱۴۷ نفر هم زمین رایگان آماده شده است و در آستانه واگذاری است.

وی خاطر نشان کرد: با چنین روندی در راستای مسکن محرومان به تمام مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن هستند و به تایید مراجع مربوطه همچون فرمانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن رسیده‌اند  زمین رایگان برای احداث مسکن واگذار شده و یا در حال واگذاری است .

غفاری آثار یاد آور شد: با چنین روندی ۱۰۰ درصد دهک های پایین در برنامه مسکن محرومان در این شهرستان خانه دار شده‌اند و یا در آستانه خانه دار شدن هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هم اظهار کرد: در سال جاری اعتباری افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی به استان همدان اختصاص پیدا کرده که از این میزان اعتبار ۹۰ میلیارد تومان آن به کمیته امداد استان برای اتمام مسکن های نیمه تمام و هزینه برای مسکن محرومان تخصیص یافته است.

سید حسن نعمتی اضافه کرد: از این میزان اعتبار تخصیص داده شده به کمیته امداد استان در زمینه محرومیت زدایی بخشی از اعتبار را در زمینه اعتبارات بلاعوض به بحث مسکن محرومان شهرستان رزن اختصاص خواهیم داد.

دیدگاه شما

کانال خبری تلگرامی صبح رزن