به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رزن» در پی نوسانات اخیر برق و نارضایتی برخی مشترکان، خبرنگارصبح رزن را برآن داشت تابا مدیریت توزیع اداره برق شهرستان رزن در مصاحبهای اختصاصی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای بهبود کیفیت و پایداری شبکه برق بپردازد.
با توجه به ناترازیهای اخیر در شبکه برق و قطعیهای مکرر، چه اقداماتی برای بهبود وضعیت و افزایش رضایتمندی مشترکین در نظر گرفته شده است؟
عباس صفایی درگفتگو با خبرنگار صبح رزن گفت :قطعاً نوسانات اخیر در شبکه برق و خاموشیهای ناخواسته، دغدغه اصلی ما و مشترکین عزیز است. با توجه به سابقه 25 ساله من در این حوزه، به خوبی میدانم که حفظ پایداری شبکه برق و اطمینان از قابلیت اطمینان آن، یک اولویت اساسی است.برای انجام تعمیرات و توسعه شبکه، برنامهریزی دقیقی انجام شده و جدول خاموشیها ، به اطلاع مشترکین از طریق رسانه ها وکانال محلی و شهرستانی در اختیار مردم قرارمی گیرد. این کار به مشترکین فرصت میدهد تا برنامههای خود را تنظیم کنند.بازه ی زمانی برای شهرستان بین ۹الی ۴/۳۰بعدازظهر می باشد.که باید بین همه ی بخش های شهرستان مدیریت شود.
وی افزود:هدف ما، برقرسانی پایدار و باکیفیت به تمامی مشترکین، اعم از صنعتی، کشاورزی و خانگی است. برای این منظور، شبکه برق را تقویت کرده و اقدامات لازم برای کاهش تلفات برق را انجام میدهیم.
وی همچنین گفت: با بهرهگیری از فناوریهای نوین شبکه برق، میتوانیم به طور دقیقتر وضعیت شبکه را پایش کرده و در صورت بروز مشکل، سریعتر اقدام کنیم.
عباس صفایی تاکید کرد : با فرهنگ سازی و آموزش و اطلاعرسانی عمومی، مشترکین را به مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تشویق میکنیم.
آیا میتوانیم امیدوار باشیم که با اجرای این برنامهها، شاهد کاهش قابل توجه خاموشیهای ناخواسته باشیم؟
مدیریت توزیع برق رزن خاطر نشان کرد: قطعاً با اجرای دقیق برنامههای مذکور و همکاری مشترکین، میتوانیم به طور قابل توجهی از تعداد و مدت زمان خاموشیها بکاهیم. هدف ما این است که برقی که به مردم عرضه میشود، با حفظ و پایداری کامل نگهداری شود.
در خصوص اعلام جدول خاموشیها در ساعات مشخص شده ، چه توضیحی دارید؟
عباس صفایی گفت: این ساعات خاموشی همه روزه از مراتب بالاتر و استانی اعلام می شود به دلیل برخی محدودیتها، گاهی اوقات مجبور میشویم جدول خاموشیها را در ساعات پایانی روز اعلام کنیم. چون هر زمان که اعلام شود ما نیز به رسانه های محلی اعلام میکنیم .
در صورت مشکل سوال در خصوص برق می توانند با سامانه ۱۲۱ ارتباط برقرار کنندوپاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.
چه پیامی برای مشترکین دارید؟
صفایی در پایان گفت: از صبر و شکیبایی مشترکین عزیز تشکر میکنم. اطمینان میدهیم که تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت و پایداری شبکه برق به کار میگیریم. از مشترکین نیز درخواست میشود تا با مدیریت مصرف برق، ما را در این مسیر یاری کنند.
انتهای خبر/عل
دیدگاه شما