آخرین اخبار

تاریخ : 6. تير 1405 - 15:24   |   کد مطلب: 30620
جلسه هماهنگی اعزام زائران به آیین تشییع رهبر شهید، با حضور مسئولان شهرستان، فرماندهان، دبیران و مسئولان کمیته‌های اجرایی در محل فرمانداری رزن برگزار شد. در این نشست، مسئولیت هر یک از دستگاه‌های اجرایی مشخص و بر برگزاری منظم و آبرومندانه این اعزام تأکید شد.

پایگاه خبری صبح رزن؛ جلسه هماهنگی اعزام زائران شهرستان‌های رزن و درگزین به مراسم باشکوه تشییع رهبر شهید در تهران، با حضور مسئولان شهرستان، اعضای ستاد اجرایی، فرماندهان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری رزن برگزار شد.

در این نشست، مسئولان و دبیران کمیته‌های مختلف معرفی شدند و ضمن تشریح شرح وظایف، هر یک با مسئولیت‌های محوله خود آشنا شدند تا روند برنامه‌ریزی و اجرای مأموریت‌ها با هماهنگی کامل دنبال شود.

بر اساس تصمیمات این جلسه، ۳۵۰ نفر از شهرستان‌های رزن و درگزین به این مراسم اعزام خواهند شد که از این تعداد، ۲۰۰ نفر از شهرستان رزن و ۱۵۰ نفر از شهرستان درگزین هستند. همچنین مقرر شد اعزام زائران از طریق پایگاه‌های تعیین‌شده و با برنامه‌ریزی دقیق ثبت نام و انجام شود.

در ادامه، هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای حاضر، مسئولیت بخشی از فرآیند اعزام را بر عهده گرفتند؛ از جمله حوزه حمل‌ونقل، اسکان، پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، انتظامات، خدمات درمانی و هماهنگی میدانی تا تمامی مراحل اعزام با نظم، امنیت و کیفیت مطلوب انجام شود.

در این نشست بر هم‌افزایی، همکاری بین دستگاهی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان تأکید شد.

در پایان جلسه نیز بر آمادگی کامل کمیته‌ها، اجرای دقیق مصوبات و هماهنگی مستمر میان دستگاه‌های اجرایی تأکید شد تا مراسم اعزام زائران به مقصد تهران، با بهترین کیفیت و به شکلی آبرومندانه برگزار شود.

انتهای خبر/عل

دیدگاه شما